Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Alle informatie kan u terugvinden op de pagina Verzending & verzendkosten.

Zijn alle producten voorradig?

Ja alle producten zijn voorradig, tenzij deze vermeld staan als 'uit voorraad'. Wanneer u van een bepaald artikel meer stuks bestelt dan dat wij in voorraad hebben krijgt u hiervan een melding in uw winkelmandje. Wanneer het toch zou gebeuren dat een product niet voorradig is bij uw bestelling doordat deze bijvoorbeeld net in onze winkel uitverkocht is, laten wij u dit zo snel mogelijk weten.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Alle informatie over de verzending kan u vinden op de pagina Verzending & verzendkosten.

Op welke manieren kan ik betalen?

U kan kiezen voor betaling via Bancontact/Mister Cash (België), iDeal (Nederland), Creditcard (Visa, MasterCard,...), PayPal of overschrijving (vooraf). Wanneer u kiest voor levering in de regio (op versvoer.be) kan u ook contant of met een credit- of debitkaart betalen bij levering.

Kan ik ook betalen bij aflevering?

Dit is enkel mogelijk bij bestellingen op versvoer.be en wanneer u woonachtig bent in de regio waar wij zelf aan huis leveren. Wanneer wij uw pakket versturen met een transportmaatschappij dient u steeds het bedrag op voorhand te voldoen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in jullie winkel?

Ja, tijdens het bestellen kan u bij betaalmethode voor 'bij afhalen in onze winkel' kiezen. Uiteraard komen de eventuele verzendkosten dan te vervallen. U wordt via mail op de hoogte gebracht wanneer uw bestelling voor u klaarstaat. U kan deze dan afhalen tijdens onze openingsuren die u op de Contact-pagina kan terugvinden.

Wat moet ik doen indien er een probleem is bij de levering?

Wij verpakken uw bestelling steeds met de grootste zorg. Mocht het toch gebeuren dat er een probleem is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de Contact-pagina, dan zorgen wij voor een snelle en gepaste oplossing.

Wanneer krijg ik per mail een bevestiging van mijn bestelling?

Meteen na uw bestelling ontvangt u een e-mail met een overzicht van uw bestelling en de eventuele betalingsgegevens indien u voor overschrijving koos. Indien u deze e-mail niet ontvangt, kijk dan zeker uw spamfolder na. Indien u na 24 uur nog steeds geen mail van ons ontvangen heeft dan kan u ons best even contacteren via de Contact-pagina.

Hoe kan ik mijn DPD Pickup punt kiezen?

Tijdens het afrekenen kan u uw Pickup punt / Parcelshop kiezen. U krijgt steeds standaard de dichtsbijzijnde afhaalpunten rond uw adres te zien en kan zo uw keuze maken. De afhaalpunten worden aangeduid met het DPD Pickup logo. Als dit logo in zwart/wit is weergegeven wil dat zeggen dat dit Pickup punt op dat moment geen leveringen aanvaardt, bijvoorbeeld wegens jaarlijkse vakantie. Bij het leveringsadres kiest u dus gewoon hetzelfde adres als uw facturatie adres, u hoeft hier niet het adres van het Pickup punt in te vullen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Cool4pets zijn voor uw eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt uw retour aanmelden via de pagina /account/return/insert. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Hoe kan ik mijn bestelling terug sturen?

Het staat u vrij om dit met de transportmaatschappij van uw keuze te doen. Wel bieden wij u de mogelijkheid om op een gemakkelijke en goedkope manier terug te sturen door uw retour binnen te brengen in een DPD Pickup punt of deze mee te geven met de chauffeur van DPD (bijvoorbeeld wanneer deze een nieuwe levering voor u heeft).

De kostprijs van een retour via DPD Pickup bedraagt € 4,50 vanuit België en € 5,60 vanuit Nederland of Luxemburg. Indien u hier gebruik van wenst te maken kan u dit aangeven bij het invullen van het retour formulier.

Ik heb een vraag over een product, hoe kan ik jullie bereiken?

Al onze contactgegevens kan u vinden op de Contact-pagina.

Zijn mijn gegevens bij jullie veilig?

Jazeker, wij gaan uiterst zorgzaam met uw gegevens om. Meer informatie hierover op de pagina Privacy verklaring.

Over Cool4pets

Cool4pets is een natuurwinkel voor dieren met het grootste assortiment aan natuurlijke en gezonde snacks, voeding, supplementen en verzorgingsproducten. We zijn gespecialiseerd in soorteigen voeding voor honden en katten. Daarnaast hebben we ook een mooi aanbod aan duurzame non-food artikelen.

Meer over Cool4pets...

Onze winkel

Onze winkel

Openingsuren en meer contact info? Klik hier.

Baan 42
2990 Wuustwezel
België

Facebook

X