Menu
Winkelwagentje

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Alle informatie kan je terugvinden op de pagina Verzending & verzendkosten.

Zijn alle producten voorradig?

Tenzij anders vermeld zijn alle producten voorradig. Dit staat bij ieder product vermeld. Wanneer je van een bepaald artikel meer stuks bestelt dan wij in voorraad hebben krijg je hiervan een melding in je winkelwagentje. Wanneer het toch zou gebeuren dat een product niet voorradig is bij je bestelling doordat deze bijvoorbeeld net in onze winkel uitverkocht is, laten wij je dit zo snel mogelijk weten.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Alle informatie over de verzending kan je vinden op de pagina Verzending & verzendkosten.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kan kiezen voor betaling via Bancontact (België), iDeal (Nederland), Creditcard (Visa, MasterCard,...), PayPal of overschrijving (vooraf). Meer info op de pagina Betaalmethoden.

Kan ik ook betalen bij aflevering?

Nee, dit is niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in jullie winkel?

Ja, tijdens het bestellen krijg je automatisch deze mogelijkheid. Uiteraard komen de eventuele verzendkosten dan te vervallen. We houden je via mail op de hoogte wanneer je bestelling voor je klaar staat. Je kan deze dan afhalen tijdens onze openingsuren die je op de Contact-pagina kan vinden.

Wat moet ik doen indien er een probleem is bij de levering?

Wij verpakken je bestelling steeds met de grootste zorg. Mocht het toch gebeuren dat er een probleem is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de Contact-pagina, dan zorgen wij voor een snelle en gepaste oplossing.

Wanneer krijg ik per mail een bevestiging van mijn bestelling?

Meteen na je bestelling ontvang je een e-mail met een overzicht van je bestelling. Indien je deze e-mail niet ontvangt, kijk dan zeker de map met ongewenste mail na. Indien je na 24 uur nog steeds geen mail van ons ontvangen hebt kan je ons best even contacteren via de Contact-pagina.

Hoe kan ik een afhaalpunt kiezen?

De mogelijkheid om een afhaalpunt te kiezen is momenteel helaas niet beschikbaar. Indien je je pakket toch graag in een afhaalpunt geleverd wil hebben raden we je aan om als afleveradres gewoon je thuisadres te selecteren en vervolgens via de mail die je van PostNL of DPD ontvangt het pakket om te leiden naar het afhaalpunt van je keuze.

Kan ik mijn bestelling (of een deel ervan) retourneren?

Ja, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden (deels) te annuleren. Nadat je dit aan ons hebt gemeld krijg je nogmaals 14 dagen om je product(en) retour te sturen. Je kan kiezen of je zelf instaat voor het terugsturen of je van ons een retourlabel wil ontvangen. In het laatste geval rekenen we € 5,90 euro aan. Dit bedrag zal afgehouden worden van de waarde van de teruggezonden goederen. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal ieder teruggezonden product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kan je je retour aanmelden via de pagina Retourneren. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Ik heb een vraag over een product, hoe kan ik jullie bereiken?

Al onze contactgegevens kan je vinden op de Contact-pagina.

Zijn mijn gegevens bij jullie veilig?

Jazeker, wij gaan uiterst zorgzaam met je gegevens om. Meer informatie hierover op de pagina Privacy verklaring.

Zijn de reviews op jullie website wel echt?

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.